ater i Sydney



da var vi tillbaks i sydney.. Forsta dagen bjods vi dock pa regnveder och dagen var den segaste pa lenge.. en sadan dag vi lengtar hem till alla underbara!!!
fdtgh
Denna dag har dock hafft en bettre start, blev tunnbrod, yoghurt och fruktsallad i en park mitt i sydney sedan drog vi till ett museum der de hade en massa skelett o mineraler o grejjer! Det var vi och 100 dagisbarn men de va trevligt enda:)
dfsf
Vi fick se alla bilder pa alla farliga djurt som kan finnas runtomkring oss sa nu er vi nestan glada att vi lemnar aussie i morgon. t.ex. sa finns det maneter som er mindre en en knapp med endock kan doda en menniska pluss att vi leste om att de sakallade lionfishes visst er asfarliga.. o dessa simmade man lyckligt efter for att fota med undervattenskameran ute pa barrierrevet : )

ikvell blire en sveng over till kenneth sen eventuellt enb sissta kvell ute i sydney :)
ugtyujt
Saknar er alla !! mycket kul med alla kommentarer :) !

Kommentarer
Postat av: Sara

pluss att vi leste om att de sakallade lionfishes visst er asfarliga.. o dessa simmade man lyckligt efter for att fota med undervattenskameran ute pa barrierrevet : )



haha vad kul det ska bli att få höra om massa såna där helt galna saker sen :D Så lägg dom på minnet Kalle!

Kul att det är sån bra uppdatering på bloggen och jag känner mig som är fjant för är typ inne och kollar varje dag om det står något nytt :D

PUSS

2009-04-15 @ 10:07:14
URL: http://saaaarafloren.blogg.se/
Postat av: marris

ni verkar ha det lagomt bra ni :) och bruna och fina har ni blivit! ska bli kul att läsa om nya zeeland tycker jag. så massa upptaderingar och bilder därifrån, tack :) marris miss u! pussKRAM

2009-04-15 @ 10:29:18
Postat av: kalle

4048457

2009-04-16 @ 11:06:24
Postat av: jaaneek

kan inte ni köpa med lite reservdelar till min moppe och ett par nya dc skor, har bromsat sönder dom jag redan har =( saknar våra sommarminnen när vi åkte moppe i norberg grabbar!

2009-04-19 @ 11:27:13
Postat av: rova

kul å se att markus sjödin mår bra :)(förstabilden)

2009-04-19 @ 11:34:14
Postat av: Ida

fyfasiken vad härligt :) :)

2009-05-03 @ 11:58:04
URL: http://behmskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0