bangkok not so dangerous

so vare dags att fara vidare, idag 12.00 (svensk tid) so blire 12 timmar buss ner till sodra thailand der
vi sedan tar bat ut till ko samui der vi har bokat en bungalo naera havet, dock er vi inte helt saekra po
att det var ett riktigt foretag vi bokade av so det finns en risk att vi for slagga po gatan i natt

fwe

igor sa var vi forst pa vara brittvenners hotell och drack lite paraplydrinkar sedan
drog vi allesammans ner till partygatan der vi sedan bildade en gigantisk ring av
stolar med amigos fron hela vaerlden, sa nu har vi sabbat sveriges goda ryckte ute i vaerlden : ) 

mindre najss var att kalles kamera exploderade da han forsokte ta en bild av en tjej med
ihopvaxta toes! Bortsett frangranatsplitter i det hogra ogat, och en sonderbrand hand sa ar allt
frid och frojd.

Kvar att tillagga var att nar Mackan och Kalle tog sina sista stapplande steg tillbaka till
hotellrummet overfolls dem av ett dussin kvinnor med adamsapple och magrutor synliga
genom vinterjacka, med andra ord Tim Bjorlestrand, aka, Terminator i langt har.
Efter det stora upploppet somnade de segrande, de svagas beskyddare, frihetens budbarare pa en katt.


Kommentarer
Postat av: Ida

åhhh vad hærligt!

och hær sitter jag och fryser tossingarna av mig.

hoppas ni har det alla tiders :) ta hand om er nu!!

2009-02-17 @ 12:16:05
URL: http://behmskan.blogg.se/
Postat av: ville för fan

HAHA! fan va jag är sjukt ledsen att jag inte är med! tror fan jag rånar en bank och glider över!

2009-02-17 @ 15:27:33
Postat av: Anonym

jag är också ledsen, tror jag rånar ville efter han rånat banken :(

2009-02-17 @ 15:58:31
URL: http://inho.blogg.se/
Postat av: yt

jag är också ledsen, tror jag rånar ville efter han rånat banken :(

2009-02-17 @ 16:00:32
Postat av: timpa

sluta skriv på norska bögar:).. hoppas allt är bra och att macke kan tömma pungen på något viiis...

2009-02-17 @ 19:24:24
Postat av: Anonym

tror jag rånar yt efter att han har rånat ville som rånade en bank... zz. :D hoppas ni har det bra!

2009-02-18 @ 12:11:37
Postat av: Anonym

Hur går det med din lilla hand Calle?mammas clunslund!puss puss på såren....maaaaammmmmmma

2009-02-18 @ 13:54:16
Postat av: Anonym

åhh vad jävla härligt ni kommer ha det :D

ungjävlar !!!!!!! <3

2009-02-18 @ 21:15:37
URL: http://uttraan.blogg.se/
Postat av: rova

Hoppas ni ska bli fulla, de ska jag, hihi fniss <3

2009-02-19 @ 09:05:01
Postat av: rova

hoppas ni ska bli fulla, de ska jag, hihi fniss <3

2009-02-19 @ 09:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0