holly(skallig)wood

kgjhjkuhjk
vi kanske har glomt att nemna det, men for 2 veckor sedan sa blev kalle overfallen av en galen skallig kille med trimmer, som brot pa blatteskanska....  resultat = flintkalle = skallig nerd = maste kopa mossa = check...

ghmnghm
ljkjklj

on top of the swag?

hjkhjk
fghfghf.
Vi treffade pa lite locals... vilka visade sig vara mycket trevliga och tog oss pa rund tur i
hollywood.. pa kvellen gick vi till the groove der en massa kendisar fran american idol o dancing with the stars...
dock ingen man sjalv kende igen... men de va mycket bra kvell...

Snyggalo
soo cute!
mnklnml
.m,.m.m
iolk;jkl


typisk nazikille med 2 blattar....
vi har akt lokaltrafik i amerikat vilket har visat sig vara lika farligt som att slagga hemma hos bisse:)
ere inte nagon som hoppar pa rutan o skriker sa er det nagon som slenger in mobilen i veggen o borjar grina...
vi har misstankar om att somliga konsumerar mer droger i detta land...

men nu skall vi hem till hotellet o glassa lite i poolen:) BYE


Kommentarer
Postat av: elsa

alltså jag vill säga gud vad jag är avundsjuk men det stämmer inte riktigt för då blir det som att jag inte vill att ni ska uppleva allt det här utan att jag borde få göra det istället, och så menar jag inte. jag menar mer att jag också vill, men att jag blir helt glad bara av att se allt ni gör och kan bara föreställa mig hur härligt allt måste vara. fallskärm och vulkaner och rev och allt. har ni bestämt när ni ska komma hem? om ni småjobbar lite här och var kan ni ju annars resa runt hela livet och bara leva :)

2009-05-14 @ 10:49:22
URL: http://elsimon.blogg.se/
Postat av: Britt Marie/Ulf

Tänk vad fullspäckade ni ska vara med upplevelser när ni kommer hem till Svedala. Blir det ett sätt att leva, eller kommer ni att tycka det är skönt med lugnare tempo? Ha det gott!!!! Kram från Britt Marie

2009-05-14 @ 19:49:10
Postat av: Britt Marie/Ulf

Tänk vad fullspäckade ni ska vara med upplevelser när ni kommer hem till Svedala. Blir det ett sätt att leva, eller kommer ni att tycka det är skönt med lugnare tempo? Ha det gott!!!! Kram från Britt Marie

2009-05-14 @ 19:50:32
Postat av: Anna

Vilken härlig stil du skaffat dig Mackan! Ser ut som en amerikansk reporter från 50-talet eller något i den stilen! ;)Skönt att ni är framme i amerikat! Live the dream! Kramis

2009-05-14 @ 23:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0