Bondi

Har varit lite halvbra på att uppdatera här, ber om ursäkt för det mammi o pappi, jag ringde nyss hem men var inget svar. Jag har det iallafall toppen. Är nu i Bondi Beach utanför sydney där jag bott en vecka och jobbat 2 dagar som drickförsäljare på stranden, träffade asmycket folk, men var galet varmt:) Innan det så var vi nere i Melbourne där vi hyrde en skåpbil och åkte Great ocean road vilket var skitfint och kalaskul. Åkte på vinprovning men på kvällen blev det endock billigt lådvin!
Nu har jag börjat kolla lite på jobb uppåt guldkusten och skall nog hyra en skåpbil igen o ta oss uppåt till helgen!
Jag blev helt extas när jag en morgon insåg att vi hade parkerat bilen brevid fetaste björnbärsbuskarna någosin :)
så jag åt ihjäl mig på björnbär, för det tycker ju jag är gott!
Nickebus har förresten gjort en asnice tatto! kanske kommer bilder på den nästa gång, så nu får han inte sola o bada på en vecka :) Vilket ju är lite roligt för en skadeglad kille som mej!
Jag är lite taggad på en tatto också, isåfall en karta, men de blir nog inget

Kommentarer
Postat av: kakke

gor en tatuering for FAN!

2011-02-27 @ 14:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0